سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تسنیـــــمـــــــــــــــ

گل نرگس

دوستان گلم ‌سلام:   

من گل نرگس هستم. همان گلی که عطر و بوی خوبی دارد.می‌دانی امروز پیش شما آمده‌ام تا از خودم و اسمم برایتان بگویم.همه مرا به زیبایی و خوشبویی می‌شناسند.در فصلی که من گل دارم در بیشتر خانه ها یک دسته گل از  گل های من در باغچه یا گلدان هاست.هرکس مرا ببیند و بو کشد،از زیبای و عطرم خوشش می‌آید.همه‌ی اینها به کنار،بیشترین چیزی که من بین گل ها به آن افتخار می‌کنم اسم قشنگم است«نرگس».نمی‌دانم چی‌شد یا چه‌کسی این اسم زیبا را روی من گذاشت.اما این را می‌دانم این نام نرگس،نام زیبای مادر امام‌زمان حضرت‌مهدی«علیه‌السلام» است. من از وقتی به این نام صدا شدم بین همه‌ی گل ها محبوب‌تر و عزیزتر شدم نه‌تنها من بلکه همه‌ی دخترهایی که نام نرگس را دارند بین تمام مردم عزیز و محبوب هستند.مثل اینکه اسم نرگس به آنها هم مثل من زیبایی و بوی خوب داده‌است.

 

 





برچسبـهـ ـا : مهدویت
♥ نوشته شده در پنج شنبه 93/3/22 ساعت 1:3 صبح توسط زهرا محمودی :
مسجدجمکران


 

ساخت این مسجد بنا به نقل عالم معاصرمحدث‌نوری  به فردی به نام شیخ حسن‌بن‌مثله‌جمکرانی مربوط می‌شود، به گفته او که در بیداری با امام دوازدهم شیعیان، مهدی دیدار کرده است و حجت بن حسن دستور ساخت مسجد را به وی داده است.

 



برچسبـهـ ـا : مهدویت
♥ نوشته شده در چهارشنبه 93/3/21 ساعت 9:50 عصر توسط زهرا محمودی :
اللهم عجل لولیک الفرج



برچسبـهـ ـا : مهدویت
♥ نوشته شده در چهارشنبه 93/3/21 ساعت 9:33 عصر توسط زهرا محمودی :
آقای خامنه ای


آقا را از هر طرف بخوانی آقاست

برای سلامتی آقا صلوات


تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی



برچسبـهـ ـا : آقای خامنه ای
♥ نوشته شده در سه شنبه 93/3/20 ساعت 12:58 عصر توسط زهرا محمودی :
بهلول

بهلول چه‌کسی بود؟

 وهب‌بن‌عمرکه به بهلول شهرت دارد از دانشمندان زمان خود بوده‌است.کلمه «بهلول» در عربی به معنی مردخندان و یا کسی که

خوبی‌های‌زیادی دارد،است.بهلول در شهرکوفه متولد شد.او از دوستدارن اهل‌بیت«ع»و مخصوصا امام‌جعفر‌صادق«ع»بود.او از شاگرد امام«ع»بود.

بهلول در زمان حکومت هارون‌الرشید که یکی از خلیفه های عباسی بود زندگی می‌کرد.

‌هارون‌الرشید به شدت از امام  «ع»می‌ترسید.بنابراین نقشه‌ای کشید تا امام«ع»را به شهادت برساند او از عالمان بغدادکه بهلول هم یکی از آنها بود خواست تا بگویند که امام«ع» قصد دارد بر علیهحکومت او قیام کند و بنابراین،به شهادت رساندن او واجب است.اما بهلول این کار را نکرد و از امام خود کمک خواست.امام«ع»هم به او پیشنهاد کرد تا خود را به دیوانگی بزند تا هارون کاری با او نداشته باشد.

حکایت ها و گفته ها و شعر های بهلول،پر از پندهای اخلاقی و دینی و اجتماعی است.حاضرجوابی های او بسیار ظریف وحیرت‌انگیزاست.بهلول در سال190 هجری‌قمری در بغداد از دنیا رفت.



♥ نوشته شده در سه شنبه 93/3/20 ساعت 12:0 صبح توسط زهرا محمودی :
بلندترین آبشار ایران«آبشار پیران»


ارتفاع آن حدود صد متر است، از فراز صخره ای بسیار عظیم به پایین سرازیر می‌شود. در نزدیکی آبشار پیران، ویرانه‌های قصر یزدگرد قرار دارد که قدمت آن به دوران ساسانی می‏‌رسد.از جمله جاذبه های این آبشار، فرود کوهنوردان از بالای صخره و ارتفاعات آبشار به پایین است. به طوری که هر سال تعداد زیادی کوهنورد به منطقه زیبا سفر می‌کنند.برای رفتن به آبشار پیران باید از سرپل‌ذهاب حدود 9 کیلومتر به سمت روستای شالان رفت و با حدود یک ربع پیاده‌روی به منطقه زیبایی که آبشار در آن واقع شده می‌رسیم.

 


♥ نوشته شده در دوشنبه 93/3/19 ساعت 4:41 عصر توسط زهرا محمودی :
تصاویری از طبیعت


♥ نوشته شده در دوشنبه 93/3/19 ساعت 10:52 صبح توسط زهرا محمودی :
سلام

سلام من زهرامحمودی مدیر این وبلاگ هستم.من در کلاس‌ششم ودر استان‌یزد‌ درس‌ می‌خوانم‌ودر‌ روز تولد حضرت‌علی‌اکبر«ع»‌وبلاگم را افتتاح کردم.امیدوارم از مطالب‌آن‌استفاده‌کنید‌و از آن‌خوشتان‌بیاید.بازهم به من سر‌بزنید.


♥ نوشته شده در شنبه 93/3/17 ساعت 5:16 عصر توسط زهرا محمودی :
ولادت حضرت علی اکبر«ع»

 

 

 ولادت باسعادت سرو باغ احمدی، آینه ی محمدی

      حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و روز جوان مبارک باد.    


حضرت علی‌اکبر(ع) فرزند ابی‌عبدالله‌الحسین(ع) بنا به روایتی در یازدهم شعبان،سال43 قمری در مدینه‌منوره دیده به جهان گشود. نام مادر محترمه ایشان لیلی است.وی جوانی خوش چهره، زیبا، خوش زبان و دلیر بود و از جهت سیرت و خلق و خوی و صباحت رخسار، شبیه ترین مردم به پیامبراکرم(ص) بود و شجاعت و رزمندگی را از جدش علی‌ابن‌ابی‌طالب‌(ع) به ارث برده و جامع کمالات، محامد و محاسن بود.

 






برچسبـهـ ـا : مناسبت ها
♥ نوشته شده در شنبه 93/3/17 ساعت 5:0 عصر توسط زهرا محمودی :
لطیفه


لطیفه‌های کودکانه,لطیفه برای کودکان

1-پسری از بالای درخت افتاد.گفت:خوب شد نمردم وگرنه بابام منو می‌کشت!


2-فسقلی:دارم برای خودم نامه می‌نویسم.قلقلی:چی می‌نویسی؟فسقلی:نمی‌دونم هنوز به دستم نرسیده.


3-فسقلی:من‌ هیچ‌وقت‌ به‌ سلمانی‌ نمی‌روم.قلقلی:عجب! پس‌ چطوری‌ موهایت‌ را‌ کوتاه می‌کنی؟فسقلی:خیلی‌ آسون!هروقت‌ که‌ موهایم‌ بلند‌ می‌شود،با‌ خواهرم‌ دعوا‌ می‌کنم.آن‌وقت‌ او‌ تمام‌ موهایم‌ را‌ می‌کند.

تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ادامه مطلب...

♥ نوشته شده در شنبه 93/3/17 ساعت 4:44 عصر توسط زهرا محمودی :

Design By : Bia2skin.ir

درباره ما

بر من که به سمتت آمدم پشت مکن...... دستان لطیف خویش را مشن نکن.... یک لحظه غرور خود را بشکن.... در کندوی اعصاب من انگشت نکن.....مصرع آخرش از همه مهمتررره....شعر از مصطفی حسن زاده..:)
نویسندگان
موضوعات
لینک ها